Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Hungarian
Kategóriák / Termékek

BusinessBox Vásárlói gondoskodás - Javítási asszisztencia

BusinessBox Vásárlói gondoskodás - Javítási asszisztencia
BusinessBox Vásárlói gondoskodás - Javítási asszisztencia

Került már olyan helyzetbe, hogy elromlott egy háztartási eszköze, laptopja, vagy mobilja?

Ilyenkor három lehetőség áll előttünk. Garanciális az eszköz és megjavítják ingyen nekünk. Már nem garanciális az eszköz (vagy a hiba nem olyan), fizetősen javítják meg. Vagy hagyjuk az egészet és veszünk egy újat.

Hosszú és fáradtságos folyamat lesz, ha nem akarunk új készüléket venni. Erre vannak szakértő kollégáink, hogy megoldják ezt Önnek!

Nem kell szervíz, ha van egyszerűbb és kényelmesebb megoldás

Pontosan tisztában vagyunk vele, hogy Önnek nincs ideje elromlott, vagy rossznak vélt háztartási gépeivel szervizbe járnia. Ha azonban Ön sem profi háztartásigép-szerelő, gyakran előfordulhat, hogy segítségre van szüksége.

Ebben is segítenek szakértő kollégáink telefonon, így a probléma azonnal orvosolható is lehet!

Mit tett Ön korábban, ha elromlott egy készüléke?

Éjszakákon át böngészte a szakmai fórumokat eredmény nélkül? Vagy egyből hívta a szervizt, akik ugyan készségesen házhoz mentek, hogy megvizsgálják készülékét, Önnek mégis minimum fél napjába telt a procedúra. Ez – amellett, hogy rengeteg idő és kényelmetlenség –, sok esetben felesleges is, hiszen elképzelhető, hogy a készülék nem hibás, csupán rosszul van beállítva. Ha kihívja a szerelőt, két perc alatt kideríti, hogy nem is hibás a készülék, de kiszállási díjat így el is fogja kérni Öntől. Mindenzt megspórolhatja, ha hozzánk jelenti be a hibát.

Létezik más megoldás is!

Ha bármilyen hibát tapasztal, hívja Ügyfélszolgálatunkat. Ne habozzon, nem hívásvárakoztató menüket kap, gyorsan felvesszük a telefont, hiszen nem hivatal vagyunk.

Megkérdezzük, hogy mit tapasztal, néhány kérdéssel kiderítjük mi a valódi hiba, és lehet, hogy pár perc alatt telefonon keresztül is elhárítjuk a hibát.

Hogyan működik a telefonos hibaelhárítás?

Mit nyújt a javítási asszisztencia?

Ha Önnek fontos a kényelem és a nyugalom, biztos kézben tudhatja háztartási gépeit, számítógépét, tévéjét. A vételár töredékéért kaphatja meg Javítási asszisztencia szolgáltatásunkat.

Ha készüléke elromlana, megszervezzük a javítást Ön helyett, így Önnek több ideje marad az igazán fontos dolgokra.

Hogyan spórolhat időt az asszisztencia Önnek?

Profi javítás partnereinknél

Az Ön telefonjában hány szerelő száma van meg? A Google-ban biztosan a legjobbra talál rá? És hányadik lesz az, aki pont rá is ér?

A Business Box telefonkönyvében 125 szakszerviz több száz szerelője található, így gyorsan biztosítjuk az elérhető legjobb szerelőt Önnek.

Hogyan segít az ügyfélszolgálat?

Mikor igényelje javítási asszisztencia szolgáltatásunkat?

A Javítási asszisztenciát minden Ügyfelünk ingyen kapja Kiterjesztett garancia és Baleseti garancia szerződéséhez.

Segítünk kideríteni mi lehet a hiba a készülékével. Amennyiben szerelőre lenne szükség, megkeressük a legjobbat Önnek.

Hogyan válunk az ön garanciális ügyintézőjévé?

Kalkulátorunk segítségével kényelmesen, bárhonnan, pár kattintással kiszámolhatja, adott eszközére mennyibe kerül a Javítási asszisztencia (készüléktípustól, márkától, gyári garancia időtartamától függ a díj), majd gyorsan és egyszerűen, online megkötheti velünk a szerződést. Ugye, milyen egyszerű?